helgen

tänkte göra en liten snabbgenomgång här vad jag har gjort dom senaste dagarna. hehe.

Fredagskväll var det ju först lite förfest hos sandra och sedan vidare mot harrys. Började bra med att glömma hennes present hemma, duktig som man är men sen blev det bara bättre. Tog en taxi in till stan ganska tidigt så vi skulle slippa stå i kö så länge. Hade jätteroligt förutom att det gjorde lite ont i fötterna på slutet. Hade mina mördarpumps på ca 12 cm klack så tjejer, ni förstår nog vad jag menar.. Åkte hem till t och sov och sen upp på jobbet klockan 12.

I söndags blev det också jobb. Värsta mardrömmen. Vaknade av att zabina ringde och ville att jag skulle komma och börja jobba tidigare istället för klockan 11 då jag istället skulle börja. Sen var det fullt upp hela dagen, den enda lediga stunden var på lunchen i en halvtimme. vi låg verkligen efter i allting så var också tvungen att jobba över i två jävla timmar. Var måttligt less så jag sket i allt, dog och åkte till tobias.

Idag var det första dagen i skolan på ett bra tag och jag tycker om vårat schema. Sovmorgon idag och sen bara två lektioner. slutar halv 4 en dag och vid 11 på fredagar. Idag var det en riktigt slappardag och det varkar det bli imorgon också, för vi skulle bara prata lite med tvåorna och sen få sluta klockan 1.

Nu tänker jag åka till mamma och umgås med min tobias. Kanske kör lite supermario igen så vi klarar ut det någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0