Måndag

Idol var grymt måste jag säga.

Har hållit hus hos t hela helgen eftersom jag inte har jobbat något. Första helgen på länge som jag är ledig hela helgen och det har varit HUR skönt som helst! Helgen blev så lång!

Idag när jag vaknade hade jag asont i huvet. Tror fortfarande att det beror på linserna men om jag har glasögon ett tag blir det inte heller något bättre eftersom det är för svag styrka på dom. Men iaf så hoppade jag över första lektionen och åkte istället till skolan efter lunch.

Nu har jag och carro varit på arnsköpcenter och köpt lite småsaker.

10 kr/st

30 kr/st

25 kr

Dessertskålar 6 st 60 kr

10 kr/st

Förvaringslådor till min byrå 15 & 10? kr/st

Deo 10 kr. Det här är jävligt psykiskt men efter ett tag tycker jag att den deodoranten som jag använder börjar lukta svett, därför måste jag byta ibland.

Köpte också galgar till mina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0