Onsdag

Onsdag idag ja, skrev rätt. Har haft andra dagar hela veckan, t ex igår hade jag både måndag och onsdag. haha.

På onsdagar är det världens drygaste dag i skolan. Har religion och svenska hela förmiddagen från 8.10 till 12-tiden och det är förjävla drygt när man är trött. MEN lyckades genomföra dagen hyfsat bra och eftermiddagen gick riktigt snabbt. Hade curling på gympan och det var första gången jag testade det så det var lite spännande. Men det gick trots allt ganska snabbt att lära sig hur man skulle göra vilket var bra. Känner mig duktig som har varit med på gympan ända sen vi började, även fast det bara är tre gånger. haha. Älskar att träna men har lite svårt för just skolidrotten, allt är ju inte så himla roligt jämt.

Fick också reda på att vi har 50 poäng för mycket av kurserna så hade inte behövt ha psykologi. Men jag känner ändå att det är bra att ha i ryggsäcken så avslutar den ändå.

Nu ska jag gå och käka och sen tänkte jag fota lite, väntar bara på att batteriet ska ladda klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0