planer i veckan

Har just skjutsat ner bilen till pappa som behövde den imorgon. Har tåkigt som fasen men funderar på att ge mig på någon serie och nörda. Ska föresten lägga ut nyårsbilder och sen kanske jag visar hur jag brukar sminka mig med en vanlig grå ögonskugga.

Onsdag: Träffa jessica på stan
Torsdag: Kanske fota utebilder med nathalie
Fredag: Shopping i umeå med carro och kornelia, sen till sandra för förfest och fira hennes 19-årsdag och vidare mot harrys.

Det var tänkt att vi skulle ha drillfest på fredagkväll men sen kunde inte jag och petra så vi underade på att flytta den till lördag men vet inte hur det blir riktigt, annars lär jag vara ganska seg så då blir det nog bara slapp annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0