Slapparsöndag?

Halvligger i sängen och degar. Var inte det minsta bakis idag tack och lov! Ibland kan jag faktiskt bli mer bakis om jag har druckit lite än när jag är kalas..

Började jobba klockan två så klev upp ungefär kvart över ett och gick sedan ner till jobbet. Det var ganska lugnt till en början men efter ett tag blev det full rulle som vanligt. Fick höra av en jobbarkompis att jag hela tiden är så possitiv med allt och har en bra attityd. Alltid roligt att få komplimager!

Nu ska jag bli upphämtad av tobias och sen ska vi på ica och köpa lite onyttigheter, blir dock kanske lite vindruvor eller liknande för min del. Sen ska vi hem och se solsidan och mysa. Längesen vi hade myskväll bara han och jag. Är ganska sliten efter helgen eftersom jag knapp har sovit så det ska bli hur skönt som helst! Har en tendens att somna när man kör igång en film så får hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0