Onsdag och torsdag

I onsdags var det friluftsdag och jag och tjejerna var i hallonbacken och fikade, men åkte faktiskt lite matta också. Fick tyvärr inte med mig kameran längre än till bilen och det var nog lika bra det för annars hade den nog bara blivit förstörd. När vi slutade åkte vi till boom och sen elgiganten där jag köpte en kameraväska. Dom är så jäääääkla fula! Sen åkte jag vidare till tobias och bara slappade och blev även kvar dr hela dagen idag eftersom jag har hat ont huvet hela dagen.

Ikväll har jag och mamma varit hos morfar och sen till moster och kusinerna en sväng. mysigt :)
Nu ska tobias strax komma hit och jag ska se dagens avsnitt av stylisterna och fixa fram lite kläder tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0