Söndag

Igår var det jobb som gällde hela dagen. Trodde jag skulle få sluta 6 men det blev till 7. Det gick bra ändå, blev ju ändå bara 6 timmar. När jag slutade gick jag till pappa och hämtade bilen, hann bli förföljd av en katt och sedan åkte jag till sidensjö till carro och fikade. Hade ätit middag på jobbet och sen blev det en massa söta bakverk på det så kände mig ganska uppstoppad efter allt. Åkte hem vid 10 och stannade på vägen hem hos tobias för att sova där. Såg nästa veckas solsidan och parlamentet. just ja, vi skulle sova också. Det gick inte så bra för jag var överenergisk. Stackars tobias som måste stå ut med mig dag in och dag ut! hahah.. I know you love me anyway..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0