Tisdag

Skoldagen var lugn. Hade en parmanentkund på morgonen och på eftermiddagen hade vi ett möte med alla frisörklasser och sedan en genomgån och ett litet prov.

Kom hem från stan för en stund sen. Efter skolan åkte jag med tjejerna ner till stan och umgicks med dom ett tag medans jag väntade på mamsen. Hjälpte henne att prova glasögon och sen när vi åkte hem köpte vi en pizza som vi delade på. Det blev en del småköp. Bra dag.

Min stora väska som man kan hänga över axlarna har gått sönder så fick lov att köpa en ny

Fiiina ringar och örhängen

Skitdålig bild, råkade radera fel. Men iaf, en "mobilstrumpa? Mobilskydd?" för att min mobil har börjat bli ful.

Kommentarer
Postat av: lillaaaaaaaan

åh ja saknar dig:( shopping o fika på lovet? eller fetar kväll eller nått?!:D

2011-03-03 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0